تخلیه چاه ولیعصر

تخلیه چاه ولیعصر-سامان پیشه ۸۸۸۲۵۲۶۷

تخلیه چاه ولیعصر

تخلیه چاه ولیعصر ، شرکت خدماتی سامان پیشه در محله های ولیعصر به صورت 24 ساعته و در تمام روز ها حتی روز تعطیل  خدمات تخلیه چاه ، لوله بازکنی، حفر چاه و .. را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

شماره تماس مناطق تخلیه چاه تهران : 

شمال تهران: ۲۲۸۹۱۳۹۲

جنوب تهران: ۳۳۳۱۰۶۷۳

مرکز تهران: ۸۸۸۲۵۲۶۷

شرق تهران: ۷۷۵۸۲۲۸۱

غرب تهران: ۴۴۴۸۵۴۲۵

مدیریت : ۰۹۱۲۲۱۰۸۰۱۱

شرکت  سامان پیشه در تمام محله های ولیعصر به شما عزیزان خدمات زیر را ارائه می دهد :

لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، رفع نم ، تشخیص ترکیدگی لوله ، لایروبی چاه و کانال ، رفع بوی بد فاضلاب ، حفر چاه آب و فاضلاب ، خدمات ساختمانی

 

واحد تخلیه چاه چه خدماتی ارائه میدهد؟

شرکت سامان پیشه با بهره گیری از دستگاه های فوق پیشرفته خدمات تخلیه چاه  را برای شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز انجام میدهد.

service-1

لایروبی چاه

برای بازسازی چاه و خارج کردن رسوب های ته نشین شده نیاز به لایروبی چاه هست . بعد از تخلیه چاه افراد متخصص وارد چاه میشن و رسوبات و لایه های ته نشین شده رو میتراشن و از چاه بیرون میارن (لجن کشی) به این ترتیب چاه دوباره نو میشه.
service-2

حفر چاه

به دلیل از بین رفتن کارایی چاه های قدیمی ساختمان که دیگه توانایی جذب آب و مواد دفعی رو ندارن یا فضای کافی برای انباشته شدن مواد دفعی ندارن و یا خطر ریزش دارن باید اقدام به حفر چاه جدید کرد نیروهای فنی متخصص سامان پیشه یه چاه با رعایت استانداردها برای شما حفر میکنن.
service-3

تخلیه چاه مکانیزه

یکی از اورژانسی ترین خدمات در کلانشهر تهران تخلیه چاه میباشد اینکار باید به صورت مکانیزه و کاملا تخصصی و با مهارت انجام شود تا منجر به تخریب نشود و از ایجاد کثیفی جلوگیره شود. سامان پیشه در این زمینه سعی در ارائه خدمات با کیفیت دارد.

واحد لوله بارکنی چه خدماتی ارائه میدهد؟

کارکنان لوله بازکنی ما با استفاده از ابزارآلات به روز بدون اتلاف وقت به محل مراجعه میکند و مشکل شما را با تخصص کامل حل می کنند .

service-1

لوله بازکنی تخصصی

باز کردن لوله های گرفته نیز مانند سایر موارد نیاز به تخصص داشته و تبحر کافی را میطلبد . سامان پیشه در این زمینه از نیروهای آموزش دیده با تجربه بهره میگیرد تا در زمان کم بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.
service-3

لوله بازکنی بدون آسیب لوله

باز کردن گرفتگی های لوله با استفاده از دستگاه های پیشرفته بدون اینکه آسیبی به لوله برسد در کمترین زمان ممکن توسط پرسنل متخصص سامان پیشه در تهران با کمترین قیمت انجام می شود.
service-2

تشخیص نقطه ی گرفتگی لوله

تشخیص محل شکستگی لوله بطوردقیق می تواند به کاهش هزینه های شما کمک کند.  پرسنل مجرب ما در این زمینه تجربه کافی دارند و با تشخیص دقیق محل شکستگی به کم کردن هزینه های شما کمک میکنند.